Marketingová příručka
25 pravidel
pro úspěšné prodejní texty
Oslovte zákazníky poutavými texty.
Stáhněte si praktický e-book a vneste do svého byznysu jiskru.
Skvěle psát dokážete i vy
Ať už jste pisálek začátečník, nebo zkušený copywriter, živíte se psaním, nebo potřebujete jednorázově vyřešit problém s texty, praktický průvodce vás provede všemi úskalími textů v on-line marketingu.
Před psaním vám vnukne nápad, při psaní vás navede
E-book je praktickým rádcem pro začínající i zkušené copywritery, marketéry, manažery a podnikatele.
CO V E-BOOKU NAJDETE?
- 64 stran inspirace.
- 25 rad, jak zaujmout.
- Ukázky z praxe.
- 11 tipů pro hledání inspirace.
- 15 + 25 způsobů, jak pochopit zákazníka.
Co vás příručka naučí?
- Psát výstižně a získat sympatie.
- Být originální.
- Vyhnout se klišé.
- Odpovědět na otázky zákazníků.
- Vyvrátit nevyřčené pochybnosti.
- Vidět se očima zákazníků.
- Proměnit čtenáře v zákazníky.
- Investovat do smysluplné reklamy.
A jak se líbí ostatním?
Ivo Koubek
Studio InDuet
Přiznám se, že podobných průvodců k SEO, copywritingu a podnikání jsem si stáhl během cestování po internetu již několik. Nicméně v tomto případě si mě příručka natolik podržela, že jsem jí celou zhltnul až do konce.
Takže za mě: výtečně zpracovaný materiál, který stojí za to si pročíst, praktické příklady, které ukazují, že Klára má už něco za sebou. A díky znázorněním a špetce vtipu se to opravdu dobře čte. A co si rád otevřu, až mě zas někdo donutí hrát si na psavce, je opáčko hlavních bodů na konci.
Ingrid Dach
Copywriterka
E-book doporučuji především začínajícím copywriterům, kteří chtějí získat ucelený přehled o důležitých principech úspěšných prodejních textů.
Každá kapitola začíná zábavnou a do detailů propracovanou analogií s plavbou po moři. Veškerá teorie je pak vysvětlena na velkém množství příkladů, které jsou vynikající inspirací například k tomu, jak využívat v textech slovní hříčky nebo jak se opravdu vcítit do cílové skupiny.
Příjemně mě překvapila závěrečná kapitola o tom, kde hledat při copywritingu inspiraci, a praktické seznamy otázek, využitelných před tvorbou textů i při jejich závěrečné kontrole.
Dominika Majerová
Oděvní návrhářka
Když jsem se pouštěla do čtení e-booku, očekávala jsem, že v něm najdu jednoduché, snadno uplatnitelné, ale funkční rady. A skutečnost splnila moje očekávání.
Podněty v e-booku obsahují jasné poselství. Je snadné jim porozumět, pochopit, proč je dobré je uplatnit, a také mi ukázaly způsob, jakým se to dá udělat. Na své texty se teď dokážu podívat novýma očima. Líbila se mi i práce s vtipnými znázorněními, která poučky posouvala do nové roviny.
Osobně se k dobrým radám vždy ráda vracím, a tak považuji za výhodu mít e-book kdykoliv k dispozici a po ruce. Byl pro mne inspirativní a jsem rozhodnutá s ním i nadále aktivně pracovat.
e-book
25 pravidel
pro úspěšné prodejní texty
za 228 Kč
Všechny uvedené ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
Koupě podléhá Obchodním podmínkám a Podmínkám ochrany osobních údajů.