Inspirace ze světa marketingu
Píšu pro vás blog o novinkách, zajímavostech i vlastním pohledu na svět. Nechejte se inspirovat děním z prostředí copywritingu, webdesignu, počítačové grafiky, SEO i tvorby webů.
Tvorba webu od začátku do konce
„Potřebuju nové internetové stránky!“ Potkalo i vás podobné prozření? Nejspíš už tušíte, že to nebude jen tak. Jaký postup byste měli při tvorbě webu zvolit? Co všechno zvážit předem? A jak na to, aby web oslovil vaši cílovou skupinu? Přináším vám stručný návod, jak...
Co promyslet než se pustíte do tvorby webu
Kvalitní příprava dokáže usnadnit spoustu práce. Při tvorbě webových stránek to platí dvojnásob. Co byste si měli promyslet předem? A co všechno ovlivní strukturu i vzhled vašeho webu? Následující stručný průvodce vás provede základními otázkami, které vám pomohou při...
Nejčastější chyby na webových stránkách
Daří se vám přivést potencionální zákazníky na firemní web? Výborně! O svého klienta ale stále ještě můžete přijít. Jak zamezit tomu, aby se z něj stal pouhý návštěvník webu, který přišel, viděl a odchází? Vyhněte se nejčastějším chybám, které webové stránky...
30 otázek, na které se ptají vaši zákazníci
Znáte ten pocit, kdy zákazníkům najednou tak úplně nerozumíte? Cítíte, že ztrácíte nadhled a ani zdaleka se už na svůj byznys nedokážete dívat tak, jako když jste začínali. Přináším vám tři desítky tipů, jak se opět naučit vidět podnikání očima druhých. Zjistěte, jaké...
Jak jednoduše vytvořit analýzu klíčových slov
Chcete vylepšit své SEO? Pak vám k tomu skvěle poslouží analýza klíčových slov. Jenže jak na to, abyste za ni nemuseli utratit desítky tisíc ani u ní trávit dlouhé hodiny času? Postupujte podle jednoduchého návodu a získejte tipy, jak prostřednictvím svého webu...
Jaká je správná délka textu
Texty, které zaujmou, a především prodají – to je snem každého obchodníka. Ale jaké by měly ve skutečnosti být? Dlouhé a obsáhlé, nebo naopak stručné, až téměř heslovité? A co by měly sdělovat? Množství historek, zajímavých souvislostí a emocí, nebo jen ta nejnutnější...
Firemní blog: mít, či nemít?
Míra investování do marketingu společnosti – to je jedna z důležitých oblastí, v níž hledá vyrovnanost nejeden majitel či vysoce postavený manažer. Ať již vlastníte malou firmu působící pouze ve vašem regionu, nebo jste manažerem velké společnosti s celorepublikovou...
O čem psát na firemním blogu
Podnikáte ve specifické oblasti a máte pocit, že byste na svém firemním blogu neměli o čem psát? Nebo vám došla témata a vy nevíte, jak ještě své čtenáře zaujmout? Inspirujte se následujícími tipy a dodejte textům na svém firemním blogu novou šťávu.Obsah článku Ptejte...
8 věcí, bez kterých vaše články nebudou fungovat
Promyšlený a zajímavý text dokáže divy. Jenže napsat poutavý článek, který čtenáře osloví, není nic, co by šlo zvládnout za pár minut při odpolední kávě. Přečtete si 8 tipů, jak z vašich myšlenek utvořit perfektní text a zaujmout tak vaše potencionální zákazníky.Obsah...
3 důvody, proč se vyplatí mít firemní blog
Máte propracované firemní stránky, ale nemáte na nich blog? Přemýšlíte, zda se vám vyplatí investovat do publikování pravidelných článků? A jak na to, aby měl váš firemní blog skutečně smysl?Obsah článku Upozorníte na sebe přirozenou cestou Cesta, jak vzdělávat...
Jak vymyslet skvělý slogan, který za vás vystihne vše důležité
Reklamní slogany a motta jsou pevnou součástí všech úspěšných značek, které se snaží dostat do povědomí široké veřejnosti. Měla by mít nějaký skvělý reklamní slogan i vaše firma? Zvládnete ho vymyslet sami? A na co všechno byste si měli dát při jeho tvorbě pozor?...
Jak napsat titulek, který zaujme
Vypadá to jednoduše. Ve skutečnosti je to ale na psaní článku to nejtěžší. Prosedíte u něj spoustu času. Někdy se nabízí hned několik možností, jindy se zdá, že ani jeden není ideální. O čem je řeč? Hádáte správně – o poutavém titulku, který čtenáře přiměje k jedné...
Hledám skvělého copywritera. Zn.: RYCHLE
Říkáte si, že nastal čas, abyste si na psaní textů pro svůj firemní blog, nové webové stránky, PR články či posty na sociálních sítích najali nějakého profíka? Někoho, kdo se nebude potit u každé věty a kdo dokáže rychle a trefně vystihnout podstatu věci? Skvělé. Od...
Nadpisy, které fungují: příklady z praxe
Na svém blogu jsem uveřejnila článek Jak napsat titulek, který zaujme. Dozvěděli jste se v něm, co je potřeba si ujasnit, než se vůbec do vytváření nadpisů pustíte. Ukázal vám také základní pravidla, kterých je nutné se držet, pokud chcete titulkem oslovit své čtenáře...
Čím jistojistě zabijete svůj byznys
Poslední dobou se ve svém okolí setkávám stále častěji s více či méně úspěšnými podnikateli, kteří se ve svém živobytí dostali na mrtvý bod. Co je nejčastějším problémem, kterým sami zaručeně zabijete svůj byznys, nebo ho alespoň uvedete do dlouhodobého propadu? A jak...