Copywriting
Slovy dokážete pohladit i urazit. Vyvolat vzpomínku, rozesmát i rozplakat. Využijte sílu slov při komunikaci se zákazníky a zaujměte je promyšleným obsahem.
ZÍSKEJTE POZORNOST ZÁKAZNÍKŮ
Ať už tvoříte webové stránky, vizitku, leták, nebo článek na blog, vaším cílem je zaujmout zákazníka. Svůj podíl na tom má obvykle nabízený produkt či služba, grafický design, ale také pojetí obsahu.
Zkušený copywriter dává textům duši. Stará se, aby bylo sdělení po obsahové stránce srozumitelné a zajímavé.
Díky copywritingu se zákazník s textem ztotožňuje.
Obsah má totiž šťávu, ale také logiku a řád.
S čím vám pomůžu
Chcete, aby vám zákazníci rozuměli? Pak na každém slově záleží. Práce copywritera si na první pohled nevšimnete. Pokud ale copywriter někde chyběl, poznáte to okamžitě. Co všechno si zkušený copywriter vezme na starost?
Určit cílovou skupinu
Zvolit tón komunikace
Vybrat vhodná slova
Sladit text s grafikou
SEO jako bonus
Pokud své texty směřujete do on-line prostředí, promyšlená struktura obsahu spolu s čistým grafickým provedením vám přidá body navíc.
Připravím pro vás obsah, který se bude líbit nejen zákazníkům, ale i vyhledávačům.
Zvýšíte tak návštěvnost svého webu, získáte si důvěru čtenářů a rychle je proměníte v platící zákazníky.
texty, které osloví
Copywriting se prolíná každým obchodním textem. Jde ruku v ruce s grafikou i UX/UI designem. Věnovat pozornost čtivým textům, které plní svůj cíl, se vyplatí.